środa, 1 września 2010

Wystawa Zoo-Botanica

Wystawa odbyła się 11/12 września 2010 we wrocławskiej Hali Stulecia. Moje stanowisko mieściło się przy sektorze Myszy Rasowych obok bardzo sympatycznych hodowców z hodowli "From Mousehouse" oraz "MiceLand". Atmosfera była ogólnie miła i przewijało się dużo ludzi. Były to jedyne piestruszki na wystawie. Szkoda, bo myślałem że zjawi się drugi znajomy hodowca, który miałby na sprzedaż nowe samce.
Ludzie reagowali różnie, najczęściej słyszałem komentarze "ale myszki/ale chomiczki". Chomiki jeszcze zrozumiem jako że dla laika są bardzo podobne (szczególnie umaszczeniem do chomików dżungarskich). Jednak jedna kobieta stwierdziła że są to szynszyle, na co ja tylko uśmiechnąłem się :)
Wystawę uznaje za bardzo udaną. Nowe domy znalazło rodzeństwo Ares i Apollo oraz Bala i Bleti.